דלתות פנים מומלצות בשנת 2022

משפצים את הבית ומעוניינים ברכישת דלתות פנים חדשות, אך לא בטוחים מאיפה להתחיל? רוצים לדעת מה כדאי לבדוק לפני שקונים דלתות לבית, כדי שתהיו מרוצים ככל האפשר? מחפשים דלתות פנים מומלצות לשנת 2022? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון, כי יש לנו את כל התשובות בשבילכם.

מה כדאי לדעת לפני שקונים דלתות לבית

רוצים לקנות דלתות חדשות לחדרים בבית? הנה 5 דברים שכדאי שתדעו ותבדקו, לפני שאתם מבצעים את הרכישה:

  1. רצוי לבחור את הדלתות כבר בשלבי הבנייה או השיפוץ

אם אתם מעוניינים בהתקנת דלתות חדשות בבית, כדאי שתחשבו על זה עוד בשלבי הבנייה או השיפוץ. וזאת על מנת שתוכלו להתקין משקופים מתאימים מבעוד מועד. אחרת, ייתכן שיהיה צורך לבצע התאמות בשלד או לבצע שינויים במשקופים – מה שעשוי לעכב את הליכי הבנייה או השיפוץ, ולהעלות את הוצאותיכם הכספיות על התקנת הדלתות החדשות.

  1. למה חשוב לבחור את דלתות הפנים בצורה נכונה

התפקיד של דלתות הפנים בבית הוא לבודד רעשים, להפריד או לחצות בין חדרי וחללי הבית, לאפשר פרטיות, לבודד קור וחום, וכמובן – לתרום לעיצוב הבית. בנוסף, לדלתות פנים מחיר לא זול, ואנחנו לא נוהגים להחליף את הדלתות בבית לעיתים קרובות. ולכן, חשוב מאוד לבחור את הדלתות לחדרים בבית בצורה נכונה וחכמה, שתתאים לכם ולצרכים שלכם, וכך גם לעיצוב הקיים בבית שלכם. מסיבה זו, חשוב להשקיע מספיק זמן ומחשבה על בחירת הדלתות לבית.

  1. לעיצוב הדלתות יש חשיבות מכרעת על עיצוב הבית

בהמשך לסעיף הקודם, חשוב להבין את החשיבות של הדלתות בעיצוב הבית. אנו רואים את הדלתות בכל חדר או חלל שבו אנו נמצאים בבית. כלומר, לא ניתן להתעלם מהדלתות או לטשטש ולהסתיר אותן. בכל אופן, לא כמו שאפשר להסתיר קירות, על ידי צביעתם, או תליית לונגים (שטיחי קיר) ותמונות. בנוסף, הדלתות גם משפיעות רבות על העיצוב ועל האווירה השרויה בבית. ובשל כך, כדאי שנבחר את הדלתות שאנו מתקינים בביתנו כך שיתאימו לעיצוב הבית, ויתרמו לו.

  1. העדיפו דלתות מבודדות רעשים ועמידות למים

אם אתם כבר קונים דלתות פנים חדשות לבית – כדאי לכם להעדיף לבחור בדלתות מבודדות רעשים ובדלתות עמידות למים. דלתות מבודדות רעש יאפשרו לכם ללמוד, לעבוד ולנהל פגישות זום בחדר – גם כאשר הילדים שלכם נמצאים בחופש ומרעישים בסלון. ודלתות עמידות למים יאפשר לכם לשטוף את הרצפה בכיף, מבלי לדאוג מהרטבת הדלתות, התנפחות העץ והגעתם של מזיקים.

  1. השוו מחירים ותבחרו בהצעה הכי משתלמת

כאמור, לדלתות פנים מחיר לא מבוטל. העלות הממוצעת של כל דלת פנים היא בין 1,400 ל-3,000 ש"ח בהערכה גסה. כאשר פעמים רבות ניתן לקבל הנחה מסוימת במחיר, אם רוכשים מספר דלתות ולא דלת אחת בלבד. כמו בכל רכישה, כדאי לבצע השוואת מחירים. אם כי מכיוון שמדובר בהוצאה לא קטנה, זה חשוב עוד יותר מתמיד. ולכן, בדקו את העלויות באינטרנט, ובקרו באולמות התצוגה כדי להתרשם מהדלתות במציאות.

דלתות פנים מומלצות

מחפשים מידע על דלתות פנים מומלצות בשנת 2022? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

חומר הגלם

אז מאילו חומרי גלם עשויות דלתות הפנים המומלצות והמובילות של ימינו? התשובה היא שרוב דלתות הפנים של ימינו עשויות מעץ, מזכוכית או מפולימר (חומר פלסטי עמיד למים). דלתות העץ היו פופולאריות מאז ומתמיד, כאשר הפופולאריות של דלתות הזכוכית ודלתות הפולימר עלתה מאוד בשנים האחרונות. לכל חומר גלם יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובסופו של דבר אנשים לרוב נהגים לבחור את הדלתות שהם מתחברים אליהם יותר מבחינה עיצובית, ואת הדלתות שעלותן משתלמת יותר.

דגמים מובילים

רוצים לדעת אילו דגמים של דלתות פנים פופולאריים כיום? להלן 4 דגמים פופולאריים ואהובים במיוחד, שתמצאו אצלנו בחברת "טלדור":

דגם "גל" – דגם גל הוא דגם עם שני "פסים" מעוגלים ומעוקלים שמזכירים שני גלים בים. הדלת המעוצבת מתאימה במיוחד בתור דלת לחדר השינה או לחדר האמבטיה. כך שרבים מהמחפשים דלתות לבית בוחרים בדלת מדגם גל.

דגם "טל" – נמאס לכם מהדלתות הלבנות והבנאליות, שנוכל למצוא בכל בית? מחפשים דלת מעוצבת בצבע שחור, ש"תשבור" את עיצוב הבית ותכניס אליו עניין ויופי מיוחד? הכירו את דגם "טל" – דלת מעוצבת שחורה, עם 2 שרטוטים של מלבנים שנמצאים אחד מעל השני (העליון גדול והתחתון קטן). הדלת תתאים במיוחד למי שהבית שלו מעוצב בסגנון מודרני, "הייטקי" וחדשני, ולבתים עם קו עיצובי שהגוונים הזהובים שולטים בו.

דגם "ירדן" – דגם זה כולל שני פסים ישרים שנמצאים בצד ימין (המנוגד לידית הדלת), המעטרים את הדלת מחלקה העליון ביותר ועד לתחתון ביותר. הדלת המעוצבת מדגם ירדן מאוד אהובה על הישראלים, ורבים מאלו שמחפשים דלתות חדשות לבית מתעניינים בדלת זו.

לסיכום, רכישת דלת פנים לבית היא לא עניין של מה בכך. חשוב מאוד לבחור את הדלתות לבית בצורה מושכלת, וכזו שתתאים לעיצוב הבית ולצרכים שלכם (כמו בידוד רעשים). וכדאי לבצע את הרכישה רק מחברה ותיקה, אמינה ומובילה בתחום – כמונו בחברת טלדור.

החלטתם שאתם מעוניינים ברכישת דלתות פנים? צרו איתנו קשר עוד היום. אנחנו נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם בהליך בחירת הדלתות לבית והתקנתן.

המגזין שלנו

5 דברים שחשוב לדעת לפני רכישת דלתות פנים

דלת ממד מעוצבת – האם זה אפשרי?

דלתות פנים מזכוכית – האם זה בטיחותי?

דלתות פנים מומלצות בשנת 2022

4 טיפים לפני רכישת דלת פנים מעוצבת

5 דברים שחשוב לדעת לפני רכישת דלתות פנים

מעצבים או משפצים את הבית, ומחפשים מידע על בחירת דלתות פנים? רוצים לדעת איך לבחור דלתות לבית בצורה נכונה וחכמה, כך שהדלתות יתאימו לכם…

דלתות פנים מזכוכית – האם זה בטיחותי?

מעוניינים בהתקנת דלתות פנים מזכוכית בבית או במשרד, ורוצים לדעת האם זה בטיחותי ומומלץ? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נבין כל מה שחשוב לדעת…

4 טיפים לפני רכישת דלת פנים מעוצבת

משפצים את הבית, ומתעניינים ברכישת דלתות פנים מעוצבות? ובכן, אם כך, ודאי כבר שמתם לב לכך שמדובר במשימה שהיא לא כל כך פשוטה כפי…

5 דברים שחשוב לדעת לפני רכישת דלתות פנים

דלת ממד מעוצבת – האם זה אפשרי?

דלתות פנים מזכוכית – האם זה בטיחותי?

דילוג לתוכן